maanantai 8. maaliskuuta 2010

Taasko mä petin lupaukseni? Hmh.

Oon erittäin pahoillani, mutta en ilmeisestikään oo taaskaan pitäny mun lupauksia... Ei sillä, tuntuu että tätä blogia enää kukaan muutenkaan kamalasti seuraile :-P Tässä nyt pari kuvaa mun tänpäiväisestä, aika vähämeikkisestä itsestäni:

Oltiin myös Janin kanssa syömässä koulun jälkeen, mitä ei ois ehkä pitäny tehdä, koska Jani melkein tappoi mut siellä!
Kattokaa nyt tota hullunkiiltoa sen silmissä! Ihan kauheeta ja mä vaan viettomana vieressä :-) 

Ainiin, oli mulla muutakin kerrottavaa, nimittäin tästä lähtee pieni kertomus mun hiihtolomalauantaista, joka oli muuten siis loman vika kunnollinen päivä, ja silloin oli tietysti pakko päsästä bailaamaan! Näihin kekkereihin oli pakko pukeutua, ja suoraansanottuna taisin näyttää ihan huoralta siellä :-) Ainakin tämän kuvan perusteella:
Siis ihan oikeasti, herranjumala. En mä kotoo lähtiessäni mielestäni noin huoralta näyttänyt :-D Mutta eipä kukaan kavereistakaan viittinyt sit koko illan aikana imoittaa asiasta? Thanks guys! No tässä sit viel vähän musta ja Janista kuvia bileiden aikana. Ja kyllä, alkoholia tuli nautittua taas sen verran, että sunnuntai vietettiin aika pitkälti nukkuen ja telkkaria katsoen. Eipä tässä mitään, en mä kamalasti edes bailannut hiihtolomalla, ei vaan jotenkin ollut semmosta fiilistä. Laitetaan nyt kuitenki eka nää kuvat:

Jepjep, Janillakin kokoajan pullo kädessä, huhhuh :-D Mulla muuten noissa bailuissa oli myös ne siniset piilarit, ja nyt kun vähän tarkemmmin kattelen noita kuvia, mulle tulee ittestäni mieleen ruotsalainen? Tuleeko teille? Vai mistä hemmetistä toi sit putkahti mun aivoihin :-D Jaa-a. Mutta tästä mä nyt taas lähden johonkin omille teilleni, toivottavasti palaillaan piakkoin takasin linjoille, ettei taas käy niinkuin äsken. Haluaisin kyllä oikeesti kirjotella tänne paljon enemmän, mutta jotenkin en vaan tiiä mitä kirjottaisin, eikä oikeen tunnu olevan aikaa sellasien kunnon pitkien postauksien tekemiseen. En tiiä, kai mun pitäis sit vaan lopettaa tää blogi, kun ei sitä kirjotustakaan ikinä tuu ja sillonku tulee, niin ne on jotain tälläsiä ihan lyhyitä. En oo ehkä kauheen hyvä kirjottaja. Mutta jos nyt vaan edes yksi ihminen jaksaa näitä lukea, niin onhan mun pakko kirjotella sitten, edes sille yhdelle ihmiselle.

Ja tuostakaan tekstistä saa taas yhtää selvää? Ehkä mun oikeasti pitäis mennä johonkin Suomen kielikurssille, että oppis jonkunnäköstä kirjotustaitoa :-D 

Noora

15 kommenttia:

  1. Älä lopeta sun blogia, mä ainaki tykkään lukee kaikki sun kirjottamat jutut! :)

    VastaaPoista
  2. Joo, älä missään nimessä lopeta. On tääl ainaki muutama lukija :) <3

    VastaaPoista
  3. anonyymi, jes, kiitti! :)

    annabella, hienoo tietää et edes jotakuta kiinnostaa:)

    VastaaPoista
  4. älä todellakaan lopeta. Mie oikeesti tykkään lukee tätä siun blogii ;)

    VastaaPoista
  5. ei, ei ja vielä kerran ei ! et lopeta sun blogiis, tä on ainut jota aktiivisesti seuraan ja jaksan lukea :----D
    ja kyllähän sulla näitä lukijoita riittää, suuurin osa ei vaan yleensä kommentoi, jote voi tuntuu ettei kukaa lukis. tuttu tunne.

    VastaaPoista
  6. henkka oot niin ihana <3 kiitos taas!! :))

    VastaaPoista
  7. (= käytäks joka pv jotain irtoripsiä?:O

    VastaaPoista
  8. en mä nyt ihan joka päivä, ripsethän siinä irtois ;D

    VastaaPoista
  9. minäkin seurailen :)

    VastaaPoista
  10. sä oot toooosi kaunis! love your eyeees !

    VastaaPoista
  11. Pystytkö olemaan ilman meikkiä julkisesti?
    Anteeksi nyt vain :)) oot varmaan ennenki kuullut, mutta meikkaat tosi paljon. :)

    VastaaPoista
  12. Tosi upee blogi!!! JA oot todella kaunis :)

    VastaaPoista