lauantai 9. tammikuuta 2010

Hannibal


Okei, tästä on pakko sanoo, et ehkä ällöttävin leffa mitä oon ikinä nähnyt. Suoraan sanottuna mä aloin voida pahoin jossain kohdassa. Katoin ton vielä yksi! Okei, en suosittelis tätä ihan kelle vaan. Ainoostaan niille, jotka on pystyny kattoo esim Sawin, koska tää oli aika lailla sen tyyppinen. Ei siis juonelta tai miltään, mutta ällöttävyyden perusteella. No tollasii ne K18 kauhuleffat kyl yleensä on, ja ei Hannibalista varamaa muuta voisi odottaakkaa. Mutta sen voin sanoo iha rehellisesti, että en kyllä välttämät kattoisi uusiks.

No, sit muihin asioihin ton Hannibalin järkytyksen jälkeen. Pitäis kai nyt mennä nukkumaa, mutta ei kyllä yhtään huvita, joten voin myös iiha mainiosti kirjotella tässä vaan jotain joutavaa roskaa. Misköhän mä oon nyt näi paljon kirjotellu pelkistä leffoista? Alkaa varmaa jo kyllästyttämää ihmisiä. Anteeksi ny, mut musta on iha kiva arvostella leffoja! Et jos ei vaan kiinnosta yhtään lukee leffa-arvosteluja, niin älkää sit lukeko näitä. Kyl mä jostain muustaki aion viel kirjottaa! Esim. huomenna mun shoppailureissusta, jos vaan pääsen sinne asti.

Voisin muuten nyt vähän kertoo itestäni tässä, kun on tätä aikaa mitä kulutella. Eli opiskelen kosmetologiks, toivottavasti viel joskus valmistun! Oon siis Hämeen Kosmetologikoulussa. Et jos tulee jotain mieleen, niin multa voi kyl kysyy jotain kauneudenhoidosta, iha rohkeesti vain. En kyllä iha kaikkee tiedä, mut voin aina yrittää auttaa.



Hah, jotenki näytän tos kuvas kosmetologilta? Tai ehkä mä vaa kuvittelen. Ja hiukset on kiinni, sen takii ne näyttää niin lyhyiltä tossa. Eipä mulla kai mitää muuta tähän hätää. Nähdään taas, murut.

Noora

1 kommentti:

  1. sulla on muute iso nenä :o Sen huomaa tosta vikasta kuvasta.

    VastaaPoista