sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Heräsin aikasin ja kävin shoppailemassa!





Ihana sää tuolla ulkona! Siis aivan mielettömän upee. Mä tykkään talvesta. Oikeestaan mä rakastan talvee. Koska mulla on kuitenki tarpeeksi vaatetta päällä, ja Uggit jalassa, niin ei tuu sitte kylmä. Oikeesti talvi on ehkä kaunein vuodenaika. Tietty, sillon ku on kesä, niin eihän kukaa ny talvee odota! Mutta nyt ku on talvi, eikä me voida sille mitään, ni miks meidän pitää valittaa että on kylmä? Kun ihan yhtä hyvin me voidaan nauttia myös tästä meidän neljännestä vuodenajasta ja olla ulkona. Mä ainakin ajattelin nyt lähteä ulos lenkille koiran kanssa! Suosittelen teillekin. Menkää meilummin ulos, kun luette tätä blogia. Ainiin, ja tuo kuva ei muuten ole minun ottama, mut no tässä sitten vielä mun ostokset tältä päivältä:



Kävin ostamassa kirppikseltä kengät! Oli kyllä hyvä löytö, eikä nuo maksanu ku 10€.




Nuo kynnet on Kicksistä,sieltä mä ostan aina mun kynnet. Ja liima Stockmannilta.



Paita: Vero Moda 19,90€
Kengät: Andiamo 49,90€

Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti