perjantai 22. tammikuuta 2010

Pienen tauon jälkeen..

Oon taas täällä! ...Mutta asiaa mulla ei kyllä oo. Tää viikko, millon en oo kirjotellu yhtään, on ollu tosi hiljanen. Eilen oli matikan koe, ja se meni tosi huonosti! En edes ehtiny tehdä koko koetta loppuun, kun opettajalla oli niin kiire johonkin. Ärsyttää vähäsen kun jäi pari tehtävää tekemättä, ja jos niiden takia en pääse läpi! No, en jaksa murehtia siitä sen enempää, menee miten menee.

On muuten ollu ihan helevetin kylmät säät tällä viikolla! Olin tänään nahkatakilla koulussa ja en tiiä mitä kaikemaailman paleltumia mulle on tullu. Tässä keitin kahvit ja oon peiton alla yrittämässä lämmitellä, pelottaa muuten oikeesti jotku paleltumat! Tässä kuva siit, millasilla vaatteilla olin tänään. Ja joo, tää ei oo maailman paras kuva, mut koittakaa kestää.


Tosta ei tosiaan kauheesti näe, mutta ehkä näette sen verran, että mulla on nahkatakki ja palestiinahuivi, eli ei kyllä kauheen lämmin ollu. En tiiä mikä kuningasidea toikin oli...

Apua, multa loppuu kyllä kohta kirjotusaiheet, olisko kellään mitään ideoita? En oo nyt shoppaillukaan yhtään, niin ei oo mitään uusista vaatteistakaan laitettavaa! Enkä oo kauheesti jaksanu nyt kuvailla itteeni tai vaatteitani joten nekin kuvat on ny jääny vähän vähemmälle... Oon pahoillani, ehkä mä kohta saan kunnon motivaation kirjottaa tätä blogia ja otella kuvia. Tässä nyt vaan on tällänen pieni väli, kun en oo oikeen jaksanut tehä yhtään mitään. Koulussakin vaan nukkunut kokoajan ja varmaan sen takia en pääsekään siitä kokeesta läpi. Huoh, nyt ei kyllä mikään mee putkeen! Ehkä viikonlopusta sitten tulee ihan kiva, toivon ainakin, tän älyttömän tyhmän viikon päätteeks. Ajattelin kyllä tänään ottaa ihan rennosti kotona, pyytää ehkä pari kaveria tänne, vuokrata leffan, makoilla ja vaan mässytellä! Nyt tekee mieli vaan olla. En todellakaa oo lähdössä yhtään mihinkään ainakaan tänään. Että ehkä tänään illemmalla saadaan sitten uutta tekstiä tänne! Ja toivon, että jaksatte viel lukee tätä blogia, vaikka nyt oonkin ollu niin tylsä.

Eikä, sain kyllä nyt vielä loistavamman idean! Meen tänään piiitkälle lenkille illalla! Oon nyt päättäny sen. Jep, näin mä teen. Kun on tuol ulkona kuitenki niin kaunista, vaikka onki kylmä. Ja ei oo kiva vaan kököttää sisällä koko iltaa, että pääsee sit vähä happihyppelylle kanssa. Emmä kyl mitään kauheen raskasta lenkkiä mee, enkä tosiaankaan juokse. Kävellen ja hölkkäillen varmaan. Mut semmonen pari tuntia kuulostais ihan hyvältä. Onko muuten mitään ehdotuksia hyviks lenkkibiiseiks? Olis kiva kuunnella jotain sellasta aika rauhallista musiikkia, ihansama miltä artistilta tai mitään. Mutta ois kiva jos heittäisitte jotain kivoja tähän? Mulla ei nimittäin oo kauheesti mitään hyviä hitaita biisejä, eikä mitään nopeita oo kiva kuunnella kävelylenkillä. Mun mielestä ainakaan. No, kiitos kuitenki jo etukäteen, jos vaivaudutte laittaan jotain! :-)

Noora

2 kommenttia:

  1. Mun mielest tää biisi on jetenkin semmonen hyvä lenkille emmä tiiä miks mut tekee vaan mieli ihan kunnolla urheilla tän musiikin mukaan ;) http://www.youtube.com/watch?v=Xsp3_a-PMTw

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Toi on kyllä hyvä! Voisin lisätä sen tonne lenkkibiisien listalle :-) Kiitosta!

    VastaaPoista