sunnuntai 24. tammikuuta 2010

Haluan sen takaisin!!


Katsokaa nyt tota ihanaa sormusta ja varsinkin tota käsikorua! Se oli mun lempikoru, tai olis edelleen, jos se ei olis eilen kadonnut. Toivon, ettei kukaan oo varastanut sitä, koska se oli kuitenkin aika kallis. En kyllä ees muista paljonko se makso, mut se oli iha varmasti kallis! Mulla oli siis noi molemmat eilen kädessä kun oltiin Petralla vähän viettämässä iltaa, ja yhtäkkiä sit huomaan, ettei kumpikaan enää oo mun kädessä! Sillon pisti kyllä vituttaan niin paljon, että tuli semmonen itkuparkuraivari, ja oon pahoillani kaikille paikalla olleille siittä. Mut rakastin vaa niin paljon tota käsikorua, ärh. Petra onneks oli niin kultanen, että yritti edes ettiä sitä. Käännettiin sen kanssa koko kämppä ympäri, mutta ei näkyny jälkeekään koruista. Eli näyttää aika vahvasti siltä, että ne on lähteny jonkun matkaan. Ärsyttävää! No mutta, eipä sille sitte enää mitään voi.

Ja eilen näytin sitten tältä:



Rakastan tota vaaleenpunaista paitaa, ja tuota jakkua! Ne on molemmat yksiä mun lempivaatteista. Oli mulla tietty vielä takki tossa päällä, en mä nyt enää oo niin tyhmä et lähden noin vähissä vaatteissa. Ja nyt ei kyllä näy toi mun asun alaosa, mutta mulla on siinä mustat legginssit. Ne kyllä näyttää tässä kuvassa ihan hameelta, mutta ei ole! En käytä muutenkaan hameita. Olisi ehkä kyllä ollut parempi vaihtoehto jättää hiukset auki, mutta en vaan eilen jaksanut alkaa laittamaan niitä, niin oli sitten helpompi vaan pitää ne kiinni koko illan. Ja kyllä toi nyt mun mielestä ihan hyvin toimii noinkin.



Anteeksi muuten tosta paitani kaula-aukosta, se on kyllä juu vähän liian avonainen, mutta luulen, ettei se oo ihan niiiin kamalaa.

Jakku: Sokos 29,95€
Paita: UFF 5€
Legginssit: GinaTricot 9,95€

Niin, eikö muuten toi paita ollut aika hieno löytö UFFilta? Omasta mielestä se oli mahtava löytö.

Tänään oon vaan makoillut koko päivän, ei vaan yksinkertasesti oo jaksanu tehdä yhtää mitään! Ajattelin kyllä kohta lähteä sinne uhkaamalleni lenkille. Mutta ennen sitä, mä kyllä syön! Tekis tosi paljon mieli nyt Hesburgerin kanahampparia, mutta koska en jaksa lähee seikkaileen busseilla, eikä heset kai edes oo auki sunnuntaisin, niin tyydyn pelkästään makarooniin ja nakkikastikkeeseen, kun sitä ny ekana tossa on tarjolla. Huoh? Olispa jo se ajokortti, että pääsis ite hakemaan ruokaa jos sitä sattuu haluumaan, eli mulla aika usein. No, onneks tässä ei oo kun pari kuukautta siihenkin! Jos nyt edes pääsen läpi ajokokeesta.

Noora

2 kommenttia:

  1. toi jakku ja paita sopii yhteen tosi hyvi =) ! ja sulla on todella nätit silmät, kertakaikkiaan näteimmät mitä oon koskaa nähny o:
    toivotaan että sun sormus ja käsikoru löytyy >:

    VastaaPoista
  2. Kiitoskiitos henkka! :-) Toivon kans että ne löytyy :(

    VastaaPoista