torstai 14. tammikuuta 2010

Vinkkejä motivaation nostamiseen? Anyone?



Ihan järkyttävää! En jaksa enää opiskella, en sitte yhtää! Vaikka kosmetologin ammatti on aina ollu mun unelma ja mä tosiaan tykkään olla koulussa ja oppia lisää tosta ammatista, tykkään muistakin aineista toki! Ja silti, en millään nyt pysty keskittymään yhtään mihinkää, mikä liittyy kouluun. Nyt onneksi vasta toka vuosi menossa, mutta silti pitäis kyl yrittää vähäsen ryhdistäytyä! Mullahan on koko elämä aikaa laiskotella, ja enää pari vuotta opiskelua jäljellä, niin mun motivaatio loppuu ihan tyystin. Mitäs tää nyt on? En kyllä alaa oo vaihtamassa, jos joku sitä aikoo ehdottaa! En todellakaan. Nyt pitäis vaan keksiä joku kiva niksi, millä sais taas ajatukset kytkettyä tohon kouluun. Ei kellään oikeesti sattuis oleen mitään vinkkejä tohon? Kiitos jo etukäteen, jos joku vaivautuu keksimään mulle jotain ;-)

Noora

7 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Laura: On se kumma! Viime vuonna olin viel ihan reippaasti mukana kaikessa ja mulla ei ollu varmaa yhtäkää poissaoloo mutta nyt aina ku oon koulus ni vaa nukun siel tai sit en muute vaan kuuntele! Kauheeta. Joo, en mäkä pääse varmaan enää mistään kokeista läpi ;S Paitsi ehkä onnella! :-D Joo ja mäkin toivon et motivaatio tulis:) ja mahdollisimman pian, kiitos! :D

    VastaaPoista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. mullakin motivaatio iha kadonnu o: numerot laski välitodistukses mukavasti, päätin et alan panostaa enemmän kouluu, mutta miten pystyy, kun motivaatio o hukassa. vaikka oonki vie yläasteella, ni pitäs numeroita ja alkaa nostaa, ko esimerkiks historia ja terveystieto loppuu kun 8lk. on ohi.

    VastaaPoista
  5. henkka: No yläaste on kyllä sinänsä tosi tärkee, kun niillä numeroilla lukioon/amiksee sit haetaan!:) Se on niin perseestä, kun periaatteessa haluis oppia ne asiat ja saada hyviä numeroita jne. mutta kun ei vaan yksinkertasesti jaksa ;o

    VastaaPoista
  6. noora, sama homma. ja mä en tajua esim. matikan mitää yhtälölaskuja, niiin mitään sanomattoman vaikeita et huhhuh.

    VastaaPoista
  7. henkka, semmost se koulu on! :-D Ärsyttävää kyl mut ei voi mitää =(

    VastaaPoista