keskiviikko 13. tammikuuta 2010

Perjantaina sitten JUHLAT.

En oo nyt pariin päivään (?) blogannu sen takia, et mul on ollu ihan kamala kiire! Ylihuomenna, eli perjantaina on mun kahden kaverin synttärit. Ollaan porukalla päätetty, et järkättään yllätyssynttärit, mutta nyt tajuun ettei olis ikinä pitäny keksiä sitä ideaa! Tässä on ihan järkytävästi hommaa. Ja ei voida mennä baariinkaan, kun ei melkein kukaan ihan vielä pääse. Mun synttäreillä jo ehkä sitten baariinkin asti päästään. Tai siis tietysti päästään. Mun synttäreillä on pakko mennä baariin. Mutta takasin aiheeseen. On pitäny ostaa paljon bilevaatteita ja nyt on mennyt kaikki rahat! No, ei nyt ihan kaikki mut tosi paljon on kuitenki menny täs parin viime päivän aikana. Eikä kiire oikeestaan hellitä nytkään, kun huomennakin pitää tehdä kaikkea, esim. Happy Birthday - lakana ja kaikkea muuta tollasta pikku hienosäätöö, et tulee varmasti täydelliset juhlat. Tottakai yritän siellä ottaa kuvia, mutta en sitten lupaa mitään laadusta, jos oon edes kuvauskunnossa silloin.

Voin sanoa rehellisesti, että miehet ärsyttää mua tällä hetkellä tosi paljon. Oikeestaan tarkalleen ottaen yksi mies! Eli, ei mitenkään loukkauksena teille miehet ;-) Mutta on se kyllä kumma, että ensin isketään ihan kympillä, ja nyt kun mä alan jo vähän lämmetä ajatukselle, et meillä vois olla jotain, niin eipä jätkästä kuulu enää yhtään mitään! Jos soitan, puhuu ihan tylysti, lähes vihasesti. Sit jos kysyy, mikä on hätänä, niin ei mikään tietenkään. Eikä oo mulle suuttunutkaan, tai niin ainaki ite väittää. Mikä täs nyt mättää? Ja siis en mä nyt ihan mahdottoman kauaa aikaa sen antanu odottaa! Ja kuitenkin, ku tuli nyt ero mun poikaystävänkin kanssa, niin ei sitten mitään. Apua, älkää nyt kuvitelko et mä oon ihan kauhee ihmine, kun mulla on näin nopeesti uus mies!   Voisinkohan mä nyt kertoa... no kyllä mä voin. Mulla ja mun ex-poikaystävällä (nimee en kyllä paljasta) oli jo paljon ongelmia ja oltiin etäännytty jo aika paljon. Hän petti minua, eikä ihmekkään, kun olin aika huono tyttöystävä suoraan sanottuna. Kuitenki, kun sain pettämisen selville, en oikeestaan edes osannut suuttua, koska mulla itellänikin oli tää toinen mies, joka yritti mua iskeä, tosin mä en olis ikinä ryhtynyt pettämään. Mutta kuitenkin! Ei mulla ja sillä mun ex-poikaystävällä oikeestaan ollut enää mitään tunteita toisiamme kohtaan. Meistä tuli kavereita, hyviä kavereita nyt. Jos tämä yhtään auttoi selventämään asiaa ;-)

Niin, ja nyt kun olisin valmis yrittämään jotain, niin ei! Jätkälle ei enää kelpaa... Voisiko joku ystävällisesti kertoa, mikä teitä miehiä oikeen vaivaa? Ja älkää pliis tulko haukkumaan mua ton ylemmän tekstin perustella, en mä oo kauhee ihminen!


 Heh, meikkasin itteni Marilyn Monroeksi. En kyllä näytä yhtään niin kauniilta kuin hän, mut yritys hyvä kymmenen? Vai miten se nyt meni?

Noora

5 kommenttia:

  1. hei teimpäs sen blogin nyt ! saa mennä tutustuun jos tahtoo.. mut ei se viel kovin hieno ooooo =)

    - hassutyttö

    VastaaPoista
  2. Ooh, sulla on toi madonna/monroe lävistys awws<3 mäki haluun! Sattuko se muuten kun otit sen ?

    -Annips

    VastaaPoista
  3. Laura eli hassutyttö: ;) Jes jes! Meen heti lukeen ja kommentoimaa jee:)

    Annips: No eei se sattunu kauheesti, kun ei tossa kohtaa naamaa oo mitää rustoo tai mitään :-) Vähän nipisti vaan. Kannattaa käydä ottaan, tosi kiva on :)

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Laura sellast se on noitte miesten kanssa :DD

    VastaaPoista