lauantai 20. helmikuuta 2010

1 week!

Huh, enää yksi viikko koulua ennen hiihtolomaa! Mitä oon tässä nyt blogeja seuraillu, niin monella alkoi eilen loma. No jaa, eipä mua se kamalasti haittaa. Tosin ensi viikolla joku 10000000 koetta, tietysti. 
Huomasin myös tossa aamutupakilla ollessani, että vaikka on ihan  hiton kylmä, niin aurinko paistaa! Ja kun katoin pihapuihin, niin siellä oli lintuja!! Ja ne lauloi! Eiks linnunlaulu oo aina merkki siitä, että kevät on tulossa? Jesjesjes. Mutta vois se kevät kyllä vähän nopeemmin tulla, lämpömittari meinaan näyttää sitä -18 ja lunta on niin paljon että ei herranjumala. 
No, seuraavaan asiaan. Tänään herätessäni näytän tältä:
Ja mietin siinä sitten itsekseni pitkään, että minkä ihmeen takia? Se ei kyllä tässä kuvassa kauheen hyvin näy, mutta mun suupielessä kamala haava tai tommonen ja näytän siltä, että mut on hakattu. No, menin sitten kysymään Jonilta asiasta, ja ensiks se alkaa nauraan iha hulluna. Lopetti kuitenki nopeesti ku huomas mun ilmeen... kertoi se sitten, että olin eilen kotiin tullessamme päättäny, että en käytä hissiä (asutaan kerrostalossa,  kolmas kerros) vaan liikuntaa ajatellen menen rappusia! Joni oli sit menny yksin hissiin ja odotellessaan mua siellä meidän oven edessä, kuulee kamalaa kolinaa portaista. Minähän se tietysti siellä oon kompastunu johonki ja lentäny portaita alas :-) Eka Joni pelästy ihan hitosti, mut nähdessään ettei mulle mitää sen vakavampaa tapahtunu, ni alko sit nauramaan mulle.... Ei kiva, varsinki kun en ite edes muista tätä tapahtumaa. Jollekin käyny samoin tai vastaavalla tavalla?

Niin ja piti vielä kysellä teiltä, että koskas teidän hiihtolomat on? Ja mitä meinaatte tehdä? Itellä kun ei oikeen ole vielä mitään suunnitelmia..

Noora

12 kommenttia:

  1. jooo asioiden unohtaminen kännissä on aika normaalii :--D

    VastaaPoista
  2. haha, mulle ei oo ikinä käyny noin, että en muista jotain tapahtumaa _ollenkaan_! :D outoa :p

    VastaaPoista
  3. mulla alkaa samaan aikaan hiihtoloma ko sulla :-----) lomalla käyn ainaki helsingissä ja laivallekkin ois tarkotus mennä (= eipä mulla mitään muita suunnitelmii oo. ja mullaki on ensviikol kamalasti kokeita, nimittäi neljä, ja kolme niistä samana päivänä. pitäs kyl varmaa alkaa lukemaa kemian kokeesee, muttei kyllä mitenkää jaksais D:

    VastaaPoista
  4. kolme koetta samana päivänä?? Ei kiva ;S mun kaveritki on menos laivalle ja pyysi mua mukaan ku ne varasi neljälle liput, mut niitä meneeki vaan kolme. En vaa oo varma jaksanko lähteä laivalle :D mut mille laivalle sä meet? :)
    Ja totta, noita kokeita on kyl sit iha mukavasti. En ees muista monta koetta mulla on, mut kyl se varmaan selviää jossai kohtaa täl viikol :--D

    VastaaPoista
  5. Et edelleenkään oo tehny sitä vitun meikkipostausta! Perkele teeppä nyt semmonen! ;D

    VastaaPoista
  6. http://www.youtube.com/watch?v=01rs9mDoeoE&feature=related
    Tää tyttö muistuttaa aika paljon sua... samalla puolella lävistyskin :D

    VastaaPoista
  7. Millä tavalla toi muka muistuttaa mua :D?

    VastaaPoista
  8. tän päiväne matikan koe meni iha penkin alle D: mutta joo siis meen 2. - 3.3 baltic princessille =)

    VastaaPoista
  9. nukutko sä meikit naamassa :O

    VastaaPoista
  10. henkka aijaa no ei se sitten oo sama laiva:D mennään 4.-5.3. JOS mennään :)

    no en nuku meikit naamassa:D oli pakko vaan laittaa jotain kuvaa varten >:D

    VastaaPoista
  11. No ihan sillä tavalla että aika samanlaiset meikit ku sulla ja aika saman muotoset silmät, ja sitte silläki on aika vaaleet hiukset.. Mut sulla on khyll parempi iho ;) Omasta mielestään ei yleensä joku henkilö muistuta itteesä mut muitten mielestä voi hyvinkin paljon muistuttaa..
    Sori jos toi loukkas sua.

    VastaaPoista
  12. okkeii :) no ei se nyt iha loukannu kuitenkaan, en vaa omasta mielestä näytä yhtään tolta :p

    VastaaPoista