tiistai 16. helmikuuta 2010

Kai sitä sitte tarvii ihan itekki alkaa kirjottaa..

Nyt lähiaikiona mihinkään niistä blogeista, mitä mä seuraan, ei oo tullu kunnollisia postauksia ja mua ihan ärsyttää se. Eikä mulla siis näinollen oo nyt mitää muuta tekemistä ku kirjottaa omaa blogia. Alotetaanpas nyt siis mun tänpäiväsestä Englannin kokeesta! Luuli todellakin opetelleeni ne kaikki asiat, eilen vielä ku opiskelin niitä juttuja niin osasin mielestäni jopa tosi hyvin kaiken. No entäs tänään?? Heti, kun sain koepaperin eteeni, jokaikinen asia, mitä olin opetellut, katosi mun päästä. Ei kiva. Se koe meni siis aivan penkin alle. Hassu sanonta muuten toi "penkin alle"... :-D Mutta en oikeestaan tällä hetkellä jaksa ajatella mitään menneitä kokeita, vaikka toi olikin tänään. Keskityn nyt täysillä tulevaisuuteen ja panostan sitten seuraaviin kokeisiin toivoen, että jopa muistaisin kaiken vielä koetilanteessakin. Muuten tää päivä on ollu aikalailla pelkkää syömistä ja löhöilemistä. Tänään, kun meillä oli koulua 8-16 niin siinä huomaa, kuinka paljon alkaa väsyttää tossa kahdeksassa tunnissa aivan älyttömästi! Oli siis aivan pakko mennä suoraa koulusta kahville, etten nukahda kävellessä kotiin. Voisi kyllä ehkä hiema auttaa tilannetta, jos nukkuisi kunnon yöunet :-) Viime yönäkin kun ne jäi vain n. 6h pitkiksi.

Voiko olla totta, että kun oo kirjottanu noinkin lyhyen pätkän kertoen mun päivästä, mulla ei enää riitä mitään kerrottavaa? Tässä kohtaa mietin n. 10min että mitä kirjottaisin tähän seuraavaks, mutta miksei mulla tuu yhtään ideaa päähän? Ei mun elämässä kait sitten tapahdu mitään semmosta, mistä haluaisin tänne kirjoittaa. Tai sitten en vain muista. 

Ai nii, huomenna on sitten sulkapalloa! Mä tykkään sulkapallosta ihan älyttömästi, toisin kui tenniksestä. Vaikka joskus ennenmuinoin luulin noiden kahden tarkoittavan lähes samaa, oon silti sulkkisihmisiä. Entäs te? En tiedä miks toi tennis ei muhun oikeen iske. Sulkkis on mun mielestä jollain tavalla rennompaa tai sillain. Toki jos on joku ammattilainen, niin ei se varmaan sillon mitään kauheen rentoa oo. Mut jotenki tenniksessä pitää keskittyä enemmän ja jotain en mä tiedä. Taidan olla taas ihan väärässä, mutta eipä tuo mittää.

Tässä jotain kuvia, mitä Joni otti musta äsken: 
Ei tosta kuvasta ihan kauheen hyvin näy, mut joo mulla on niskassa lävistys :-)

Ja ej ole paitaa ei, mutta älkää hämääntykö siitä. Ja ei oo minun farkut, vaan Jonin.
Tollasta tänään, kattellaan huomenna uudestaan!

Noora

5 kommenttia:

  1. mä ite tykkään sulkapallosta ja tenniksestä. tennistä harristin vuoden, mut sit iski laiskuus enkä enää jaksanu käydä, vaikka ei matkakaa o kauheen iso, ko asun no melko lähellä tenniskeskusta (oiskoha kahen kilsan pääs) D:

    VastaaPoista
  2. menisin kyllä mielelläni pelaamaa tennistä, tosin en enää harrastaa varmaan rupeis, mutta pelaamaan haluisin jos pelikaveri vaa löytyis D----:

    VastaaPoista
  3. mä kyllä ehdottomasti oon sulkiksen puolella! (: tennis ei iske yhtään ja varmaa siks ku en osaa.. :D mut kuitenkin sulkis voittaa (:

    VastaaPoista
  4. henkka, mä voisin tulla mut ku en tykkää tenniksestä :(

    susanna, hienoohienoo sielunkumppaneita löytyy:) jepjep taidoista se varmaa aika paljo kaikilla on kiinni et mistä tykkää :D

    VastaaPoista