lauantai 13. helmikuuta 2010

What a night!

Oli kyllä semmosta menoo eilen, että mun ei tarvis koko viikonloppuna tehdä enää yhtään mitään! Se jää kuitenki haaveeks. Oon arkipäivisin aina vaan kotona, tai käyn kaupungilla yms. mutta en tee mitään kauheen ihmeellistä. Sit mun viikonloput on aina ihan täynnä toimintaa! Mut niin sen kai kuuluu mennä, right? Sunnuntai-illan tosin yleensä pyhitän lepäämiselle. Se on pakko. En nyt ala kaikkee kertoon eiliseltä, kun tuntuu ettei ketään kuitenkaan kiinnostais, mutta tää kuva ehkä valottaa jotain. 
Oonko mä alasti? Okei, en haluuu edes tietää jos totta puhutaan :-D
Kun eilinen siis meni miten meni, tänään mä aion olla ihan rauhassa. Silti lähden kyllä piakkoin vähän kierteleen kauppoja, jos sieltä vaikka sattuis löytymään jotain kivaa! Ainakin mun pitäis ostaa uusi huivi, en enää tykkää noista edellisistä...
Ja tänään näytän sitten tältä:
Jep, tää on web-kameralla otettu, mutta ei voi mitään, nimittäin mun kamera hukkui eilen ja se kyllä ärsyttää tällä hetkellä niin kovasti. No, kyllä tästä kuvasta edes jotenkin voi päätellä, mitä mulla on päällä. Ja oon pahoillani, etten nyt jaksa kuvata niitä vaatteita, mitä mulla tuolla takin alla on. Olen laiska, ymmärtäkää mua. 

Oonko nyt ihan väärässä, vai eikö mun lukijat enää jaksa lukea näitä mun blogimerkintöjä? Tai sitten ette vaan halua kommentoida? 

Mulla meinaan on nyt sellanen tunne, että mut on jätetty yksin näitten tylsien tekstieni kanssa. Anteeksi nyt vain, mut tällästä mun elämä on :-D

Noora

5 kommenttia:

  1. Voin minä joka postaukseen kirjoittaa, miten upea ja kaunis olet :---D

    VastaaPoista
  2. Khyllähän täällä lukijoita on, mutta ei keksi oikeen että mitä vois kommentoida sun postauksiin :D

    VastaaPoista
  3. Mä vaan tykkään kattoo sun hianoi vaatteit ja nättii naamaa :) En oikee kommentoi ikin mihinkää :P

    VastaaPoista
  4. Tuleekohan sitä meikkipostausta? Pitäs tälle päivälle tulla :)

    VastaaPoista
  5. KENNi, kommentoi vaan! Hehhe :D

    Anonyymi 1, Aijaa no hyvä tietää mut ois kyl kiva saada jotain kommenttiiki, vaikka ois sit jotain ihan turhaaki :) :D

    Anonyymi 2, ala kommentoida sit!:)

    Anonyymi 3, voi herrajumala mite jaksat oottaa näin kauan tota meikkipostausta?:D Ja oon taas erittäin pahoillani, mut olin kaverilla yötä eikä kyllä mitää kameraa ollut mukana :((((((

    VastaaPoista