torstai 11. helmikuuta 2010

So yeah, we're going down!

No ei, vaikka otsikko vaikuttaaki vähä masentuneelta, mä en todellakaa oo tällä hetkellä mitenkään surullinen. Mikä ei sinänsä oo kauheen yleistä. Mutta tänään jostain syystä mä oon ollu koko päivän tosi ilosena ja pirteenä, enkä oo edes tänään vielä suuttunu kellekään. Toi nimi vaan tuli siitä, kun oon nyt kuunnellu tosi paljon One Republic - All the Right Moves - biisiä. Jonka kyllä linkitänkin vielä tähän merkintään, mutta en ihan vielä, koska sitä ennen mun pitää kertoo vaikka mitä jännää! No, ekakskin heräsin tänään ihanan ihmisen vierestä ja sitten oli viel myöhemmi pakko kuvailla kun toi Joni on niin söppä! 


No, joo, ei enempää siitä, koska muuten tässä menee koko blogimerkintä siihen :-) Kuitenkin, sit joskus 12 aikaan kun jaksettiin herätä, mun teki ihan sikana mieli leipoa! Hätistin sitte Jonin käymää tos Stockmannilla nopeesti ostamassa ainekset muffinssieihin! (Asun siis ihan Stockmannin vieressä) Täytyy kyllä nyt myöntää, että mä en todellakaan oo mikään kokki, ja ei Jonikaan mikään kamalan hyvä oo, niin ei niistä muffinseista kauheen kauniita tullut, mutta maku oli kyllä kohdillaan!
Eikö ole kuitenki ihan sulosia? Mun mielestä on, mutta Jonikin vaan nauro noille! Höh.

Voi ei, katteltiin tossa mun ylä-aste ajoilta kuvia, ja kyllä nyt tuli oikeesti niin ikävä noita kaikkia ihmisiä, keihin ei enää pidä yhteyttä! Ylä-aste oli oikeesti elämäni parasta aikaa :-D No okei, ei ihan, mut siel oli ihanaa kuitenkin! Annan nyt teidänki fiilistellä näit kuvia musta 13-16 vuotiaana.

 Oon siis harrastanut taitoluistelua joskus :-)
Kertokaas vähän näistä vaatteista?? :-D
Jaa minäkö lyhyt? Ehen :-)
Ja toi kuva tosiaan oli sillon kun pääsin ylä-asteelta! Olin ihan selvinpäin.

Siinä pieni kertaus menneisyydestä teille, ihanaiset ihmiseni :-) Ja kyllä, oon ilonen, etten oo enää ton näkönen! Mutta noita ihmisiä on kyllä ikävä. Ainakin niitä, ketä ei oo juurikaan nähny noiden aikojen jälkeen. Te, jotka nyt ootte ylä-asteella, nauttikaa siitä! Itellä se oli oikeesti maailman parasta. Ja pitäkää yhteyttä kaikkiin koulukavereihinne, vaikka menisittekin eri paikkoihin opiskelemaan. Ja nytpä mä taidankin alkaa soitteleen noille ihanille ihmisille että mitäs heille nykyään kuuluu. Tässä teille vielä se yks biisi, minkä tuolla alussa jo lupailin laittaa:


Noora (+ Joni)

1 kommentti:

  1. "cockburn ice arena" ei sijaitse tampereella, saati sitten edes suomessa.

    VastaaPoista