torstai 28. tammikuuta 2010

Vapaapäivä.. jes?

Mulla oli ehkä maailman tylsin vapaapäivä! En oikeestaan edes tiedä, olisko meillä ollu tänään vapaapäivä, mut Marin kanssa ainaki luultiin, että tänään ei ollu koulua. En sit tiiä yhtään. Mutta kuitenki, heräsin siinä 10 aikaan, kävin aamulenkillä, mitä ei kyllä olis pitäny tehdä koska tuolla on ihan epäinhimillinen ilma! Siis jotain -24 oli aamulla meillä! Ihan järkyttävää. En edes jaksanut olla kuin 40min lenkillä, ja siinäkin ajassa jo jäätyi naama ihan totaalisesti. No lenkin jälkeen kävin suihkussa ja join aamukahvit sun muuta. Sit, koska mulla oli ihan sairaan tylsää, aloin meikkaa itteeni ja ottaa siitä kuvia? Ei voi olla totta. Ja näytän vielä ihan järkyttävältä noissa kaikissa kuvissa! En tiiä miten kehtaan edes laittaa niitä tänne, mut kai mä nyt sit laitan kun oon kerta jo kirjottanukkin niistä kuvista.

Tossa mulla näkyy ainakin muuten toi kaulakoru, mitä rakastan! Ja joka on samaa sarjaa sen mun hukkuneen käsikorun kanssa... Edelleen harmittaa... No, tässä teille lisää kuvia mun "kauniista" meikkisessiosta! Herkät ihmiset, älkää kattoko koska tässä on tulossa jotain järkyttävää!!

Kivasti näkyy muuten toi huulipunaraja! Hyi kerpele. No, koittakaa selvitä tästä!

Mikä mun kaulassa on? Okei, en edes haluu tietää.

Ainiin! Piti vielä kysyä teidän mielipidettä. Saan kavereiltani synttärilahjaksi tatuoinnin ja ajattelin jotain N-kirjainta esim. nilkkaan? Onko se huono idea? Ja jos teillä olis hyviä ehdotuksia, niin antaa tulla vaan! Oon täysin avoin teidän ehdotuksille, joten antaa tulla vaan!

Noora

5 kommenttia:

  1. JJoo, hei sellanen N nilkkaan tai ranteeseen ois aika herQ. Se kirjain vois olla jotenkin koristeltu esim että joku ruusunköynnös tms menis niinku sen ympäri :)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Tosi hyvä idea! Täs pitää sit yrittää jotain kehitellä tosta :-)

    VastaaPoista
  3. olisi kiva saada jo´nkun lainen juttu, sinun meikstä.. meikkaat voimakkaasti mutta kauniisti :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Voisin kyllä laittaa heti kun jaksan ottaa vaikka sellasia kunnon kuvia mun meikeistä ja meikkaamisesta :) Kiitti ehdotuksesta, toi oli hyvä!

    VastaaPoista
  5. mun on nyt ihan pakko tulla kommentoimaa sulle et oot aivan MIELETTÖMÄN KAUNIS ! ja vaikutat ihanalt tytöltä. aaaaaa !!! oli ihana lukee sun blogiis. go girl ! ps. kuinka pitkä oot ;o ?
    mun veikkaus.. 167cm ? haha meniköhän iha väärin xo

    VastaaPoista