sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Uus ulkoasu!

Mitäs pidätte? Anteeksi, se on vähän huono, mut jos joku osais tehdä paremmin niin ilmoittaa, kiitos! Mun omasta mielestä se saa kelvata nyt tähä hätään, eikä mulla oikeestaan nyt oo aikaakaan tehdä sitä paremmin.

Ainii jos joku muute osais opettaa mulle, et kuinka ne Youtuben videot saa laitettuu tähän blogiin, niin että se video ei näy? Vai mistä ne musiikit tulee, kun oon kattellu muiden blogeja, ja siellä on niitä musiikkeja vaan sellasina. Siis onks ne edes Youtubesta, vai jostai muualta? Toivottavasti joku tajuaa, mitä mä tarkotan. Tässä nyt kuitenki biisi, joka kuvaa tällä hetkellä mun tunteita täydellisesti. Ei ehkä oo ihan sopivaa, et mä kirjottaisin tänne, miten oon just edellisenä yönä eronnu poikaystävästä. Mut voin sanoo sen, että nyt ei tunnu kauheen kivalta. Senkin takia mun on pakko mennä ulos, vähän rauhottuun tonne kylmään ilmaan. Että mukavaa sunnuntaita teille lukijat, omani ei ehkä tuu olemaan mikään ihana. Mut ylös nousen, niinhän mä aina teen!




Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti