maanantai 11. tammikuuta 2010

Meillä oli siis pienet kuvaussessiot tossa.

Joo, kuvailtiin mun uutta asukokonaisuutta, josta ite tykkään iha mielettömästi! Saatte tietysti lukijoinani sanoa tärkeän mielipiteenne. (Vaikka teitä ei montaa olekkaan...)
Tuo paita ainakin on ihan täysin unelma! Rakastuin siihen jo heti kun ostin sen. Oikeestaan jo heti kun sovitin sitä, mut kuitenkin. Niin ja toi yks kuva mulla onkin täällä ollu jo ennestään, mut eipä se varmaa mitään. Kattelkaa uudestaan.








Että semmosta vaatetta. Laitan muuten nuo vaatteet tänään päälle + tohon vielä noiden kenkien kanssa samanvärisen takin, eli jos joku on tänään Tampereen keskustassa päin, niin bongailkaa vaan! Tänään mennään muuten Katin kanssa ravintolaan syömään! Sushi-ravintolaan, itseasiassa. En oo ikinä syöny sushia, mut Katin mielestä se on tosi hyvää. Ja mulla ja Katilla on samanlainen maku, joten veikkaisin että tykkään siitä myös. Toisaalta kyllä vähä epäilyttää ajatus raa'asta kalasta ja muista merenelävistä... Mut kaikkee uutta on iha kiva kokeilla, varsinkin ku on näin turvallisesti Suomessa... (Viittaan tolla siis siihen Barcelonan matkaan, jossa kokeilin vähän uusia ruokalajeja, linkki on tässä) Niin ja tänään on mulla myös tanssitunti, joka alkaa muuten näköjään jo tunnin päästä, eli pitää vähän kiirettä nytten mulla. Voi hitto! Pitäis vielä tänään ostaa uusi meikkivoide ja puuterikin. Mitenkä mä ehdin kaikkee tekeen kun on näin vähän aikaa? Ja mitään näistä tän päivän tekemisistä ei voi jättää huomisellekaan. Ei ainakaan meikkien ostoo, koska mihin mä muka huomenna voisin lähtee kun ei oo meikkiä..
No ehkä mä yritän vähän kiristää tätä aikataulua jotenkin... Nähdään kuitenkin illal sitten meikkien, tanssin ja ruuan yhteydessä.

PS. Ostin  taas uudet kynnet! Ah, nämä on ihanat kanssa! Mitäs te tykkäätte? Okei, on noi aika glitterit, mut mun mielestä silti ihan kivat! Bileisiin ehkä kuitenki parhaat. Ja bileistä tuli mieleen, et ensi perjantaina sitten meen juhlimaan Paulan synttäreitä sen mökille! Tai no, ei sitä kyllä mökiks edes voi sanoo kun se on niin luksus, mut joku huvila sit kai? Tai jotain. Sinne kuitenkin!



Noora

12 kommenttia:

  1. muahhaha, sait uuden lukijan! Ihana blogi oot muuten ihan sairaan nätti <3 Kyllä niitä lukijoita vielä ilmestyy ku jaksat vaan tarpeeks kauan odotella :)

    VastaaPoista
  2. Oih tuo asukokonaisuus on nätti I like it <3 ;) Kynnet on kans nätit, ja oot itsekin nätti niinkuin joku kerkesikin jo sanomaan. Onkos sulla muuten kuvia missään esim. irc? Ois kiva käydä tsekkailee jos on ;D

    -Annips

    VastaaPoista
  3. toi asukokonaisuus on aivan mahtava ! mä tykkään.
    noi kynnetki on ihan hienot, tosin jos ite ostaisin tai lakkaisin kynsii tms. ni en nuita laittais paitti just niiko johki bileisii. :-----)
    ~ henkkaihq

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Oi jes! Kiva, et joku oikeesti jaksaa lukee:) ja kiitti!

    Annips: Voii kiitos:) Ei mulla oo, ainakaan vielä, mut ehkä mä laitan joskus:)

    henkka: Joo, en mä noit varmaa ihan tavallisesti tuu käyttään, et bileissä sit vaan:) ja kiitti sullekkin!

    VastaaPoista
  5. voi kun sulla on kiva blogi =) tykkäsin ihan ylitosisika paljon tosta sun uudesta harmaasta paidasta mistä olit tossa höpissy ja kuviiki ottanu =) sopi sulle tosi hyvin ! =D

    ja oon iha varma et jos oisin itte kaupassa tollaseen törmänny niin se ois lähteny ostoskassissa mun mukaa kotio ! :> tosin vaan jos ois ollu rahaa... hihi.

    ja luin kyllä tän koko blogin läpi mut kommentoin nyt vaa tähä =) oon ihan samaa mieltä sen 13-vuotis jutun kanssa.. oikeesti huh huh, mua ihan säälittää välil ku kattoo ylä ja ala-asteelaisia nykyään :D täälä jossai vitosella ruvetaan käyttää jo rintsikoita, ÖÖÖ MIKS IHMEES... ja sit meikataa ku luullaa et ollaa jotai meikkitaiteilijoit.. :D:D

    vitsit oon muute miettiny uskaltasko ite rupee pitää blogii mut mietin et höh tuski sitä kukaan lukee =) ainii ja täl blogil on tosi kiva nimi !! =) ja sulla on kauniit silmät ku katoin noita kuvia :>

    - hassutyttö

    VastaaPoista
  6. hassutyttö: En jaksanu sanoo et anonyymi ni laitoin tohon ton sun nimimerkin :) Jos ei haittaa. Voi kiitti! Ite rakastuin kans tohon paitaan, aivan ihana! :)

    Jep, lasten kuuluu olla lapsia! Kuulin tossa just hiljattain, että ala-asteella, jossa mä olin, ei nykyään saa meikata! Joku tyttö oli kuulemma lähetetty kesken päivää kotiin peseen meikit! Ihan uskomatonta, mut toisaalta ihan hyvä, koska ei sillon vielä kuulu meikata :-)

    Kannattaa alottaa oma blogi, suosittelen! On tosi kiva kertoilla omista kokemuksista ja voin luvata, että mä kyllä seuraisin sitä ihan varmasti, kunhan vaan jotenkin linkität sen mulle, et löydän sen :-)

    Nimee on kyl vaikee keksiä, mut kiva et tykkäät siit!:) Ja mul on kyllä piilolinssit :-D Että ei ne mun silmät oikeesti oo niin kauniit ;-)

    VastaaPoista
  7. munki mielestä lasten kuuluis olla lapsia ja mulla on 10 vuotias sisko nii mua hirvittää kun se ottaa musta mallia, itse siis olen 17, kun ei se ymmärrä että mä kuitenkin olen jo lukiossa :D ja pikkusiskoni osti ekat rintsikat jo viime vuonna.. hoh hoh.. oon sille sanonukki että pysy lapsena vielä kun voit =)

    no kovan harkinnan alla on, ehkäpä joskus linkitän =)

    no tuskin ne piilarit niin paljon silmiä kaunistaa ;) mun mielestä meikkaat myös tosi nätisti jotenki =) en mä tiedä, oon kauhee huono selittäjä :D:D

    - hassutyttö (again :D )

    VastaaPoista
  8. hassutyttö: Jep! Onneks oma pikkusiskoni on jo kohta 16 niin ei oo hänelle tarvinnu tosta sanoo yhtää mitään :-)

    Voi kiitos! :-) YRITÄN ainakin meikata sillain, että mun silmät näyttäis vähän isommilta kun ne on muuten niin kauheen pienet.. Ja kyllä mä ihan tajusin tosta selityksestä :D!

    PS. Teeteetee se blogi! Voitaisiin sit molemmat seurailla toistemme blogeja :-)!

    VastaaPoista
  9. mun mielest sun silmät näyttää just söpön isoilta noissa kuvissa =) itekki yritän tavotella sitä aina et silmät ois isomman näköset =)

    no oon ny 90% varma jo :D mutta tänään en ehi ku koht pitää kiirehtii harkkoihin =) tosin jos en illalla harkkojen jälkeen selitä ihan hullun kauheen paljon sitte jos alotan =) ärsyttää vaa ku meitsin kamera on rikki (hoh hoh -.-) nii en saa sit kuvia paljoakaa sinne =/

    -hassytyttö

    VastaaPoista
  10. hassutyttö: Joo, no ei mullakaan kameraa oo , kaverilta on vaan nyt lainassa :-D

    Mut muista sit linkittää se tänne et voin tulla lueskelemaan :-)!

    VastaaPoista
  11. linkitän kyllä! :) kunhan ensin keksin nimen ;>

    -hassutyttö

    VastaaPoista
  12. oiiii toi paita on niin makee! :)

    VastaaPoista