maanantai 11. tammikuuta 2010

Shoppailua, hieman liikuntaa ja ruokaa

Näin suurinpiirtein mun päivä eteni. Oon pahoillani et nyt tulee kokoajan lisää tekstiä, mut halusin kertoo tästä iltapäivästä/illasta vielä, eli koittakaa kestää veikkoset!
No, ekaks menin yksin Koskikeskuksen Stockmannille ostamaan itelleni meikkivoidetta ja puuterin, ja tälläset sieltä sitten lähti mukaan:

Second Skin Foundation EUR 16,90, Max Factor - NELLY.COM
Eli Max Factor - Second skin foundation meikkivoide 16,90€
Miracletouch Foundation EUR 15,50, Max Factor - NELLY.COM
Max Factor - Miracle touch puuteri 15,50€


Kuvat on muuten Nelly.comin sivuilta, kun en ite jaksanu alkaa kuvailemaan. Anteeks siitä! :-)

Joo, joo, suosin Max Factoria, se vaan on mun mielestä paras merkki. Niin, pienen shoppailun jälkeen mulla oli jo kamala kiire mun tanssitunnille, ehin ihan vaan just ja just! No, oli kyllä tosi rankat reenit tänään siellä, ja jotenki musta tuntu että oon vähä lihonu täs joululomal, kun ei ollu tanssia! Kauheeta, nyt tässä on kevät aikaa vähän kiinteyttää kesää varten :-)


Tanssitunnin jälkeen Kati tuli hakeen mut sinne Sushi-ravintolaan, mistä mä kerroin jo tos aikasemmassa tekstissä. Mua vähän pelotti ja sanoin sen kyllä Katille, mut se vaan nauro mulle! Hei, me puhutaan kuitenki raa'asta kalasta tässä, et kyllä vähän voi epäilyttää... No, ne tarjoilijat oli tosi mukavia, ja kun ne huomas et mua epäilytti aika paljon, niin sit se kokki tuli kertoo mulle Sushista ja tällein! Toisaalta vähän hävettää tollanen et kokin pitää tulla vakuuttaan mulle, et kyllä sitä voi syödä... No joo, päästiin kuitenki sit tilaan, ja tältä mun annos sit näytti:





Tosta kuvasta on kyllä aika vaikee yrittää päätellä, et mitä toi ruoka oikeen sisältää, mut siinä on siis jotain salaattia, jotain isoo katkarapua, mangoo, ja tosta kastikkeesta en yhtään tiiä mitä siinä on, koska sitä mä en iha uskaltanu maistaa.. Mut Kati oli kyllä ollu oikeessa, kun se sano et tuun tykkään Sushista. En olis uskonu, mutta se oli kyllä oikeesti ihan hyvää! En tiiä, tuleeko tollasta kauheen usein syötyä, mut ainaki oon ny maistanu ja tiiän oikeesti mitä sushi on. Raakaa kalaa ja riisiä jonkun levän (?) sisässä. Mutta en kyllä suosittele välttämättä niille ihmisille, jotka ei muutenkaan tykkää kalasta. Koska sushihan on melkein pelkkää kalaa. Ite tykkään kalasta tosi paljon... oikeestaan tykkään melkein kaikesta ruuasta. No, eipä tässä muuta. Huomiselle ei vielä oo mitään suunnitelmia, mutta kattoo sitten mitä päivä tuo tullessaan. Nyt mä meen aikasin nukkumaan, kun koulu alkaa jo 8 huomenna. Vihaan niitä päiviä, kun pitää mennä 8 kouluun. Maailman hirveintä...


Noora

4 kommenttia:

  1. onko sulla oikeesti siniset silmät? jossain kuvissa olin katsovani että sulla ois! tosi kivannäköset nuo ruskeat, jos ne on piilarit niin mistä tilaat/ostat? itselläni siniset mutta en löydä mistään hyviä ruskeita piilareita ku sininen väri vilkkuu ärsyttävästi pupillin ympäriltä varsinkin valossa...:/

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Jep, piilarit on. Ostan Nisseniltä, niitä saa hyvin netistäkin, tässä osoite https://verkkokauppa.nissen.fi/index/products/variuusi/BRO.html.stx en kyllä muuten osaa auttaa tossa :/

    VastaaPoista
  3. jee kiitti pitääpä käydä testaamassa jospa ne munki silmissä näyttäis yhtä hyvälle:>

    VastaaPoista
  4. Juu, kannattaa!:-) Ite käyttäny noita jo puolisen vuotta ja oon kyllä ollu tyytyväinen !

    VastaaPoista