maanantai 1. helmikuuta 2010

Innostus web kameran kanssa!



Joo, mulla on tylsä elämä! Ja oon pahoillani etten tässä lähiaikoina oo ehtiny kauheesti postailemaan, mut ollu tässä vähän kaikkee muuta kun viikonloppunakin oli niin paljon tekemistä ja asioita hoidettavana että suoraan sanottuna mun pikku pää meinas niistä kaikista räjähtää! Hahah tossa oli muuten riimi. 
Mutta siis, asiaan! En viime yönäkään saanut nukuttua kuin muutaman tunnin, ja tässä sitten näette tulokset! Posetan kun joku pikkuteini web kameralle. Anteeks mitä? Nojaa, tässä nyt kuitenki saatte nähä muutaman kuvan mun webkamerasessioista, nauttikaa:

Ainiin ja kun joku pyyteli juttua mun meikkauksesta, niin koitan vaikka huomisen päivän meikeistä sitten ottaa kuvia ja laitella sitten tänne vähän juttua siitä. Mutta en lupaa mitään, koska mulla tää koneella olo on nyt jääny vähän vähemmälle, itseasiassa ihan tarkotuksellakin. Mutta ehkä mä nyt sen verran voin tässä olla että kirjotan jostain mitä te lukijat ootte pyytänyt. 

PS. Voin tässä nyt vähäsen paljastella, nimittäin jotkut jotka on lukenut mun kaikki blogimerkinnät, niin tietää että oon eronnut mun edellisestä poikaystävästä, ja se oli kyllä kamala juttu... MUTTA nyt oon uudessa suunnassa ja menossa kohti valoa! En vielä ihan paljasta koko juttua, mutta voitte kyllä varmaan arvatakin jo jotain. Ja muuten, tää biisi kuulemma muistuttaa mua:


Noora

2 kommenttia:

  1. Juu, sitä meikkipostausta tulemaan. Oot tosi nätti! Haluun tietää ton sun kauniin meikin salat :D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Hehheh, kiitos nyt :-D Juu se tulee sitten heti kun saan otettua niitä kuvia ;)

    VastaaPoista