tiistai 9. helmikuuta 2010

Any ideas?

Oon nyt erittäin tylsimys ihminen, mutta en kuolemaksikaan keksi yhtään mitään mistä kirjoittaa tänne. Olis kiva laitella päivän asu-kuvia tänne, mutta en ikinä jaksa/muista ottaa sellasia. Tiiän, olen laiska enkä saa mitään aikaan! Mutta oon mä nyt kuitenki jotain hyödyllistäkin tehnyt. Nimittäin tänään tein itelleni liikuntaohjelman! Okei, en tehny sitä kokonaan ite... Oikeestaan mun personal trainer eli Sanna teki sen mulle, mutta kuitenkin. Nyt on siis aika päästä jonkin näköseen kesäkuntoon ja tänään on hyvä aika aloittaa, koska kevät menee kuitenkin niin nopeasti, ja toukokuussa mua ärsyttäis kun en oliskaan treenannut yhtään ja menisin sitten jenkkakahvat lilluen rannalle! Nami? Tää mun treenaus ei kyllä kauheen hyvin alkanu, meinaa just äsken söin taas pussillisen Cheese & Chili Nutseja, ei hyvä. En edes uskalla kattoo paljonko noissa on rasvaa ja suolaa! Mutta tän päivän liikunta alkaa sitten juoksulenkillä heti kun jaksan nostaa läskiperseeni ylös tästä tuolista. 


 Joo, ton näkönen oli viime kesäkunto! Pikkusen kyllä pömpöttää tossakin maha, mutta en nyt jaksa alkaa valittaan turhia. Onpas muuten huonosti päällä toi bikinin yläosa... Ja näyttää siltä et oon alavatsasta ja reisistä ruskee mut ylävartalosta en yhtään? Vissiin johtuu vaan valaistuksesta. Tai ainaki toivon niin, etten ollu sit aina ton näkösenä!

Asiasta kukkaruukkuun, eikö vois jo pikkuhiljaa alkaa lähteen tää pakkanen pois? Siis oikeesti, taas viikonloppua kohden kai kylmenee! Ja mä olin jo ihan siinä toivossa et ne kovat pakkaset olis jo täysin ohi, ja oltais jo menossa kohti kevättä, mutta ei. Siis ihan oikeasti, mä tykkään talvesta ja lumesta ja musta on ihan kiva pukeutua johkin ihanan lämpimiin kenkiin ja sulloutua takin sisään, mutta liika on kuitenki liikaa. Kesä, missä olet? No tässä sit sopivasti aiheeseen liittyvä biisi:


Noora

6 kommenttia:

  1. Sori, mä luulin että toi kuva ois ollu nyt aloitus kuva.. :D Mut hyvältä näyttää kyllä tuossaki kuvas, mullekki tuollanen kroppa :)

    VastaaPoista
  2. Ei ei, nyt on vähä enemmä mahaa ku tossa :D Tuu mukaan tähä kesäkunto-tavotteeseen ;) On kiva näin lopputalvesta ja alkukeväästä alkaa miettiä jo kesää :D

    VastaaPoista
  3. Sinunhan ois pitäny tehdä se meikkipostaus! Se on mun ehdotus.

    VastaaPoista
  4. Niin oliskin! En vaan ikinä jaksa alkaa aamuisin ottaan kuvia mun meikkituokioista, eikä mulla kyllä oikeen oo siihen aikaakaan nyt viikolla, mut mä LUPAAN, että teen vaikka sunnuntaina sen!

    VastaaPoista
  5. Noh, voishan sitä nyt tullakki siihen mukaan, mut en vaan oikeen tiiä miten se minulta onnistuu ku tällänen herkkusuu oon :D

    VastaaPoista
  6. No itekki oon aikamoine herkkusuu, ja tiiän kyllä et en pysty lopettaan niitten syömistä vaik yrittäisinkin :D mut sit vaa liikutaan vähä enemmä ;)

    VastaaPoista