keskiviikko 10. helmikuuta 2010

Netti shoppaus?

En oo ikinä ostanu vaatteita netistä. Oon aina ollu vähä epäileväinen, koska aina sovitan kaikkia vaatteita ennen kuin ostan, ja netistä ostettaessa ei voi tietää, onko vaate oikeasti sopiva. Tosin, kun selailin nelly.com:issa vaatteita, rakastuin täysin tähän huppariin:

Santa Fe Hood EUR 84,90, Svea - NELLY.COM

Tämä sai minutkin hetkeksi miettimään, kannattaisiko sittenkin ostaa netistä. Tuo on nimittäin aivan mielettömän söpö, ja en ole kyllä missään kaupoissa tuommoisia nähny! Oletteko te? Jos tiedätte siis Tampereella tai tässä lähellä jonkun kaupan, mistä tuommoisia huppareita saisi, niin ilmoittakaa minulle heti!
Oletteko te ostelleet netistä vaatteita? Jos olette, niin kertokaa jotain kokemuksianne minulle, sillä en tosiaankaan tiedä pitäisikö minun vain luottaa ja ostaa tuo. Toisaalta huppari nyt ei ole kamala, jos se on vähän liian iso. Farkkuja, jotain paitoja, mekkoja tai kenkiä en itse ikimaailmassa uskaltaisi ostaa netistä, sillä kuten kaikki tietävät, koot vaihtelevat merkin ja vaatteen mukaan aika paljon. Kengissä varsinkin.
Toisaalta ei kyllä tee mieli ostaa mitään huppareita tällä hetkellä, kun kesä kuitenkin jo häämöttää. Tekisi mieli ostaa vain shortseja, t-paitoja, bikineitä yms. mutta en mä nyt ihan vielä siihen innostu. On tässä kuitenkin pakkasia vieläkin. Uusi takki mun pitäis kans ostaa, mutta taidan oottaa ensi talveen, turha sitä nyt enää tässä vaiheessa on mitään takkeja alkaa osteleen. Ja muutenkin, mun tuurilla kävis just niin, että kun ostaisin ihanan talvitakin ja olisin valmis käyttämään sitä koko loppuelämäni, lumet sulaisivat enkä pääsisikään käyttämään ihanuutta, ja ensi talvena en enää tykkäisikään siitä! Minulle on ennenkin käynyt noin, joten jätetäänpä sitten suosiolla se takki ensi talveen ;-)
Mulla on muuten nyt liput sit Green Dayn Suomen keikalle 8.6.! Ollaan Jonin kanssa ihan innoissamme, koska ollaan molemmat kuunneltu ko. bändiä jo pitkään ja haluttu myös nähdä se. Ja mikä parasta, saadaan nähdä se yhdessä :-) Onkos teistä kukaan tulossa, että tarviiko sitten alkaa bongailemaan teitä sieltä?
Nyt mä tästä sitten lähdenkin katsomaan Dr. Philiä ja kuuntelemaan, mitä viisauksia sillä tänään on jaettavana! Teiniraskauksia näköjään, mielenkiintoista. Ja illemmalla sitten lenkkeilemään. Ainin, olinkin tänään pelaamassa sulkapalloa, ja siinä kyllä taas karisi kilot ihan tuntuvasti, kun joutui sen typerän sulan perässä juoksemaan. Vai sanotaanko sitä edes sulaksi? No jaa, kuitenkin se juttu.


Noora

4 kommenttia:

  1. mulle on ainakin netistä tullut ihan hyvää tavaraa ja yleensähän ne saa aina palauttaa takaisin jollei sovi päälle :D

    VastaaPoista
  2. Totta :D Ehkä mä vaan oon laiska ja en jaksa ostaa vaatteita "turhaan" jos ne joutuukin sitten palauttamaan :D

    VastaaPoista
  3. ite en oo tilannu netistä, koska munki pitää eka sovittaa vaatteita ennen ko ostan. ja ei se kesä pakolla niin nopeesti tule, koska luulen et nä pakkaset jatkuu vie yli maaliskuun, ja epäilen et kesäkuussa on ehkä vasta 12 - 15 astetta. ja onhan kesässä pari niitä kylmempiäkin päivä =)

    VastaaPoista
  4. Hyi henkka älä pelottele tollasilla! Oon tähän asti eläny siinä toivossa että kesällä on joka päivä yli 20 astetta ja nyt sä murskasit mun unelmat :D

    VastaaPoista