lauantai 6. helmikuuta 2010

The Village - Kylä


Voisin sanoa, että huonoin "kauhuleffa" mitä oon ikinä kattonut! Siis anteeks mitä?! Juoni ei ollut ennalta arvattava, pakko myöntää, mikä oli ainoa positiivinen asia koko elokuvassa! Siis ei minkään näköstä kauhua ollut missään. En oo kyllä edes ihan varma, luokitellaanko tota leffaa edes kauhuksi? No ei ainakaan tämän neidin päässä! Tottapuhuen, en edes jaksanut katsoa leffaa loppuun asti, kun alkoi kyllästyttää. Se viiminen puoli tuntia jää nyt multa kattomatta. Ja jos nyt tuutte sanoon, että "joo viimiset puol tuntii on kyl tosi jännää" niiin ei kyllä oikeestaan kiinnosta. Siis jos vaan se 30min mitä tosta lopusta jätän kattomatta, on jännää, niin ei koko leffa kyllä sitten oo näkemisen arvonen. Pienoinen pettymys tää oli kyllä. Mutta voin mä yrittää jotain positiivistakin löytää tästä leffasta, ettei ihan angsti tekstiks mene.

Okei, mä tykkään ihan sikana Bryce Dallas Howardista! Mielettömän kaunis nainen, eikö? 
Enkö mä oikeesti keksi tästä leffasta muuta posiitiivista sanottavaa, kun että pääroolin näyttelijä on kaunis?

No keksin, tottakai, rakkauskohtauksia! Jos tässä leffassa ei ollu mitään muuta hyvää, niin toi kohtaus ainakin, vaikka lyhyt olikin, oli älyttömän ihana! Jos ootte leffan nähny, niin ootte varmastikin samaa mieltä :-) Tai sitten ette. Ihan miten vaan. Luciuksen rakkaudentunnustus tossa kohtaa oli niin ihana, että jään tässä ihan oottamaan, milloin mun Mr. Right tulee tunnustaan mulle rakkauttaan tolla tavalla! Sitä saattaa kyllä joutua vähän aikaa odottelemaan näiltä suomalaisilta miehiltä, jotka tunnetusti ei oo mitään romantikkoja. Okei, ehkä noin tapahtuu vaan elokuvissa. 

No, sittten nää huonot puolet, joita riittää niin paljon, että en jaksa kertoa kuin ne ihan huonoimmat.
Okei, en löytänyt hyvin kuvaa niistä "hirviöistä", mitä tossa leffassa oli, mutta öö okei. Vaikka ne olikin oikeesti niitä kyläläisiä, niin hei camoon. Ei ketään voi pelottaa tollanen? Ja tää on K-15 leffa, öö justiinsa joo. Mun mielestä 10v vois jo sulattaa ton materiaalin! Mutta ihan miten vain. Ja älkää nyt taas tulko haukkumaan mua, kun näin kritisoin teidän lempileffaanne, mutta tää on oikeesti vaan mun mielipide. Jos tykkäätte tosta leffasta okei, ei mulla oo mitään ongelmaa sen kanssa. Itelle ei vaan napannu yhtään. 

Toivottavasti toi seuraava leffa on sit vähän parempi, eli The Descent, joka alkaa ihan näillä näppäimillä tuolta TV2 puolelta :-) Eli nyt Noora lähtee jatkamaan huonosti alkanutta leffailtaa, jonka toivon päättyvän vähän paremman "kauhun" johdolla.

Noora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti