tiistai 2. helmikuuta 2010

Tänään ei heru meikkipostausta.

Anteeksi kamalasti, mutta en todellakaan jaksanut tänään aamulla alkaa kuvailemaan mun meikkaustani, monestakin syystä. Ensinnäkin mulla oli aika kiire. Olisin mä ehkä ehtinyt ottaa ne kuvat silti, mutta ei vaan kiinnostanut. Heräsin ehkä väärällä jalalla tms. Mutta koska olen kuitenkin niin ihana, niin laitan tänne jotain vähän vanhempia lähikuvia naamastani ja koitan vähän kertoa siittä meikist, jos se nyt vähän edes helpottais teidän oloanne. Oon oikeesti tosi pahoillani, koitan kyllä jaksaa ottaa ne kuvat! Viimeistään viikonloppuna kun sillon on aamuisin niin paljon aikaa. Mutta tässä nyt sitä nassukuvaa.
Tuolta siis näyttää mun meikki aina joskus. Tässä se on kyllä vielä vähän tummempi kuin yleensä. Mutta siis, koitan nyt jotenkin analysoida tota mun nassukkaa. En kyllä tästä kuvasta muista mitään tuotemerkkejä tai muuta, on sen verran vanha kuva. Mutta mulla on kyllä paljon poskipunaa, sen huomaatte varmaankin. Tai oikeastaan se ei edes ole poskipunaa, vaan aurinkopuuteria. Levitätte sitä vaan jonnekkinpäin poskia, niin hyvä tulee! Joo, ja luulen että lähes kaikilla kun katsoo muhun, niin ekana huomio kiinnittyy silmiin. Se on mulla aina ollu tarkotuskin, koska mulle on aina kehuttu mun silmiäni, joten oon sit alkanu korostaan niitä. Laitan nyt kyllä jonkun kuvan, mistä näkyy paremmin nimenomaan se silmämeikki.
Tästä taitaa näkyä ihan hyvin ainaki noi rajaukset ja muut. Eli tässä mulla on kyllä jotain glitteriä tai jotain muutakin, mutta kuitenkin! Mulla on siis koko silmän ympäri tollanen rajaus, yläluomen päällä jopa aika paksukin. Riippuen päivästä ja meikkausinnosta. Tässä kuvassa mulla taitaa kyllä olla myös tekoripset, näyttää meinaa niin paksuilta nuo. Mutta kuitenkii. Joskus meikkaan nudehuulet, ihan vaan sen takia että se näyttää mun mielestä kivalta. Ja senkin takia, että huomio edelleen kiinnittyy mun silmiin, ei huuliin. Nyt mä katon jonkun kuvan mistä luomivärit näkyis sillai mukavasti...
Noniin, nyt alkaa jo näyttää hyvältä! Elikkä mulla on tossa alla semmosta mustaa luomiväriä, ei kuitenkaan liian paksusti, en haluu näyttää miltään gootilta, kiitos. Ja kuten tosta kuvasta huomaa, häivytän sitä tonne silmänurkkaa kohti, niin siittä tulee vielä vähän kivempi. Ja siinä päällä on sitten tollasta vähän kimaltavaa helmiäisen väristä luomiväriä, ei sitäkään liian paksusti ettei tuu valkoseks luomet. Sitä levitän tonne kulmakarvoihin asti. Ainiin, tosta rajauksesta piti vielä sanoa, että se paksunee hieman tonne silmäkulmaa kohti, ettei oo mikään ihan tasapaksu viiva. Tolla yritän kans vähän suurentaa mun silmiä. 
Siinä vielä kuva noista luomiväreistä ja muista. Ei kyllä kannata näitten kuvien perusteella alkaa meikkaan kuin mä, mutta tässä vähän esimakua siitä meikkijutusta sitten. Tai voihan näidenki perusteella jo kokeilla, jos haluaa ja luottaa taitoihinsa yms. Mutta muistakaa, että mä olen muutenkin kosmetologialalla, että oon kyllä opetellu tota meikkaustakin jonkun verran ;-) 
Tässä sit vielä tämmönen kuva, mistä näkyy mun koko naama, jos jotain kiinnostaa kattoa :-) Tossa siis mun perusmeikki! Tässä kuvassa mulla kyllä on sen aurinkopuuterin sijasta ihan poskipunaa. Ja tekokynnet tottakai ;-)

Nyt tän "ihanan" meikkijutun päätteeksi voinkin siirtyä muihin aiheisiin! Eli tähän päivään, ja mun suureen vitutukseen. En oikeestaan tajua, miten jaksoin kirjottaa noinkin pitkän jutun mun meikeistä. Ehkä mä vaan innostuin vähäsen. Mutta niin, en tiiä miks mua on tän koko päivän ärsyttäny jokin tosi suuresti! Nytkin huomasin, että tossa viimesessä kuvassa mun sormet näyttää ihan tajuttoman paksuilta nakeilta. Huoh. Ja kesään on enää periaatteessa vähän aikaa, enkä oo vieläkään alottanu mun kesäkuntoon valmistautumista. Oon mä satunnaisesti käyny lenkeillä, mut eihän se nyt riitä! Ärh, viime kesänä olin niiiin hyvässä kunnossa ja mul oli melkein jopa sixpack, mutta nyt oon vähä alkanu harrastaa tota pömppiksen kasvattamista, ja se loppuu nyt. Kyl mä muuten ihan tykkään mun kropasta, jaloista ja käsistä, mutta maha vois vähän pienentyä, ja se kyllä pienentyykin. Nyt tein päätöksen. Anteeksi muuten tämä kauhee sepustus vaan jostain pömppömahasta, mutta kun mua nyt vaan niin ärsyttää. Ei tarvitse lukea jos ei kiinnosta, kiitos. 


Mua ärsyttää todellakin myös se, että toi biisi soi mulla päässä enkä oo ees pitkään aikaan kuunnellu sitä! Tosi rasittavaaaaaaaaaaa. Toivottavasti se alkaa soimaan myös teidän päässä, niin mun ei tarvi yksin kärsiä <3

Noora

6 kommenttia:

  1. ois hauskaa nähä siut ilman meikkiä, ku olet varmasti kaunis ilmankin =)

    VastaaPoista
  2. no huhhuh, jos kosmetologialalla opiskelet ni luulis et pikkasen nätimmin osaisit meikata. siis ei millään pahalla mut en ite uhkuis tollasta itseluottamusta, koska vaikka sulla onki luomivärit ihan nätisti levitettynä ni noi mustat maalit varsinki alaluomissa pistää meidät muut kosmetologit vähän itkee ... jos tollasen määrän meikkii tarvii "korostaakseen silmiään" ni se saa vaan vaikuttaa sut siltä ettet luota silmies kauneuteen vaa koitat hutsulookil parannella jotain mis ei oo paranneltavaa.

    VastaaPoista
  3. Joooo kaua oikeen meikkaat?? :OO Ja jos toi on arkimeikki ni miten sitten bileisiin meikkaat?? :D Ja wau, onks sul luonnostaan tollaset alaripset?

    VastaaPoista
  4. Anonyymi 1: Hah, no pitää nyt kattoo kehtaanko laittaa kuvaa ittestäni ilman meikkiä :-D Mutta pistetään harkintaan!;)

    Anonyymi 2: Okeei, no kiitos tästä :D Omasta mielestä en näytä hutsulta, mut jokasel omat mielipiteet.

    Anonyymi 3: Noo ei siinä nyt ihan kauheen kauan mene, jotain 30-40min :-D No, meikkaan erilailla riippuen bileistä. Ja ei mun arkimeikki ihan joka päivä tollanen oo, että jotain kimaltavaa luomiväriä olis :) Ja ei ole, niis on ihan hirmusesti ripsaria :D

    VastaaPoista