lauantai 6. helmikuuta 2010

Viikonloppuja!




Täs nyt perjantaista kerron, ja ehkä vähän lauantaistakin. Elikkä eilinen meni siinä baarissa aika paljolti. Oli ihan mukavaa kyllä. Ja tämmösissä vaatteissa sinne sitten lähdettiin:

Anteeksi että tuo mieheke on nyt tossa mukana, mutta kun se vaan tunki kuvaan! Nojuu, mutta olen pahoillani et toi mekkokaan ei nyt kauheesti tosta kuvasta näy, mutta en jaksanut alkaa ottaan parempia kuvia... eikö me ollakin söpö pari? Anteeksi, oli pakko kysyä teidän mielipidettä! Loppuillasta mulla ei sitten ookkaan kuvia, mutta en oikeen usko että olisitte edes halunnet nähä niitä. Tai vähän luulen niin. Tultiin ton Jonin kanssa meille sitten siinä kolmen aikaan, ja alettiin jostain kumman syystä kattomaan Ostoskanavaa. Mikäköhän järki? Nojaa, toivon että en oo kuitenka sieltä menny sitte osteleen mitään! 

Siirrytäänpäs sitten tähän lauantaipäivään. Ehdin jo käydä kaupoillakin, tossa ihan lähellä vaan, Stockamannilla. Ja siellä olin sitten tämän näköisenä:
Ite tykkään ihan himona tosta mun keltasesta villapaitamikälie-paidasta! Ja kyllä, mulla on huulikoru. Mutta en vaan aina pidä sitä, sen takia sitä ei ole kaikissa kuvissa. Tuo kuva on muuten älyttömän huono, mutta kyllä siitä jotenkin näkyy. Laukku vaan ei näy. Anteeksi muutenkin, että mulla on näin huonoja kuvia näistä päivän asuista, mutta kun ei ole ikinä vapaaehtoisia kuvaajia! 

Nyt musta tuntuu, että tää loppulauantaipäivä menee vaan löhöillessä ja syödessä. Kävin nimittäin äsken kaupassa ja ostin Cheese & Chili Nutseja. Ne on mun rakkaus! 
Huono kuva kyllä, mut en nopeesti Googlettamalla löytänyt parempaa! Kannattaa muuten maistaa, noihin jää koukkuun. Ite en ekalla kerralla maistaessani ees tykännyt noista, mut sit oli vaan pakko syödä lisää! Ja nyt oon ihan rakastunut noihin. No, kuitenkin siis. Tänään lauantaina oon varmaan vaan päivän kotona kattelemassa jotain leffaa. Tai sit voisin pitää vaikka Sinkkuelämää - maratonin! Ah. 

No, mitäs te aiotte tehdä nyt viikonloppuna? Entäs talvilomalla, sekin on ihan kohta! Tai siis muutaman viikon päästä.

Noora

4 kommenttia: